Geoblog.pl    szpiinka    Podróże    Chiny    Sprzet

Sprzet

Irlandia
Irlandia, Dublin

Sobota na male rozeznanie co, gdzie i za ile mozna kupic. Poszukiwane kilka drobiazgow, ktore moga okazac sie bardzo przydatne. Np. travel sleepers - cieniutki spiworek o wlasciwosciach antybakteryjnych, nasaczony preparatem odstraszajacym komary oraz bed bugs - insekty lubiace gniezdzic sie np. w starych materacach ;); insect repellent - b.silne swinstewko w spray'u odstraszajace komary (dobre w srefach malarycznych - dziala ok.9 godzin). Po nieostroznym rozpyleniu na tkanine, roztapia ja lub wyzera dziury (opis z opakowania). Zakupione - mam nadzieje, ze moja alergiczna skora jakos to przetrwa. Z ciekawszych rzeczy, jakie rzucily mi sie w oczy to wszelaki asortyment lekkich produktow tj. moskitiery, zminiaturyzowane apteczki, uzdatniacze wody, srodki odkazajace...

Dodatkowe pudlo "z wyprowadzki stanu posiadania" poszlo do PL. Cotton sleeper ex3 nabyty. Plecak wstepnie spakowany... i tu szykuje sie poprawka bo przy minimalnej ilosci ciuchow ledwo sie domyka i wazy ok 15kg... a gdzie buty gorskie, aparat, spiwor...