Geoblog.pl    szpiinka    Podróże    Chiny    Transfer do Chongqing

Transfer do Chongqing

Chiny
Chiny, Chongqing

Wczesnym ranem, zbieramy sie z Mix Hostel w Chengdu. Szybka herbatka i lapiemy taksowke na dworzec kolejowy. Jedziemy do Chongqing. Tym razem, zadbalismy o posiadanie nie tylko biletu ale i miejscowek. Trasa przebiega bezproblemowo i po 3 godzinach jestesmy na miejscu. Z dworca, probujemy dodzwonic sie do Panda Hostel w ktorym zrobilismy rezerwacje za pomoca Hostel World. Niestety - nr. jest niepoprawny - widac maja bledy na ulotce. Taksowka docieramy do hostelu, w ktorym okazuje sie ze pomimo zrobionej rezerwacji, nie maja dla nas pokoju. Mika dzielnie walczy o odzyskanie depozytu i wyjasnienie calej sprawy. Za taki "zong", na pewno wymalujemy im negatywa. Nie pozostaje nic innego jak dzwonic i rezerwowac miejsca gdzie indziej. Tym razem sie udaje. Ostatecznie ladujemy w Perfect Time Hostel, na drugiej stronie wyspy co poczulismy w cenie kolkejnej taxy ;).
Pakujemy sie do pokoju, jemy cos na miescie i zabieramy sie za czynnosci techniczne - pranie itd.
Internet jak zwykle dziala potwornie.
Z uzupelniania wpisow na blogu nici...

mama
mama - 2009-06-02 23:04
szkoda, ze internet taki kiepski.Czy wrazenia nieco nie przyblakna i nie bedzie trudnosci w uzupelnieniu wpisow na ktore czekamy z duza niecierpliwoscia, no i oczywiscie na zdjecia. Calusy i pozdrowienia dla calej grupki

szpiinka
szpiinka - 2009-06-03 02:34
Czesc, ogolnie wszystkie strony polskie, nie mowiac o blogach maja sie w Chinach kiespsciutko! Blogger i blogspot zblokowane sa calkowicie (reszta ekipy ma te same problemy). Blox na ktory Gawel, Dominika i Marek starali sie przeniesc bloga zdycha, a geoblog dziala jakby mial czkawke... tak ze w sumie i tak nalezy sie cieszyc ze czasami cos dychnie i mozna sledzic przynajmniej trase, cierpliwie czekajac na uzupelnienia, ktore NA PEWNO beda sie pojawiac (w jakim odstepie czasowym - tego nie moge zagwarantowac). Pozdrawiam wszystkich wytrwalych :)

kiclaw
kiclaw - 2009-06-03 11:43
Czyli Geoblog ze swoja czkawka wypada najlepiej? :)))